lördag 22 augusti 2009

Yes! ÄNTLIGEN!!

Som vi har väntat! Amanda (Amandavardet) har gjort ett nytt videbloggsinlägg! I detta berättar hon att hon ska på släktträff och att hon därför inte kan göra någon uppdatering på hela dagen. Hon berättar även att hon förstår att alla kommer att tycka att det är tråkigt... ;o)))Ja, faktiskt! Jag älskar ju, som några vet, humor som inte är menat som humor ;o)

Jag vet inte vad som händer med hennes hår...jag misstänker att det på något sätt lever...för hon måste ju hela tiden rätta till det. Det är nog som Medusa typ...hon som har ormar som hår. Måste vara HUR jobbigt som helst att håret lever sitt eget liv...usch...Men hon är för go allas vår Amanda. TACK FÖR HUMORN AMANDA!

Här kommer klippet! Håll till godo!

8 kommentarer:

  1. Har flickstackarn inte sett att folk driver med henne undrar man.

    SvaraRadera
  2. Hahaha, som sagt, lika kul varenda gång=) Måste bara säga att du hade en trevlig blogg du! Hoppas din dag fortsätter bra! //Sophie

    SvaraRadera
  3. humor som inte är menat som humor är ju väldigt roligt i sig...det är bara så himla synd att flickor inte vet bättre...
    ha det bra...mhhmmm...mhhhmmm...hihihi..asså...hej ;)

    SvaraRadera
  4. Plötsligt känner jag mig verkligt sofistikerad! Både mitt tal och skrivspråk är ju prisvinnande, i jämförelse... haha...

    Djupt imponerad av att du lyckas förolämpa blondinstackarn på ett så helt korrekt, nästan gentlemannamässigt sätt.

    Måste kika vidare nu, misstänker att Den gröna milen-inlägget handlar om filmen, så det måste jag läsa! ;)

    SvaraRadera
  5. Hahahaha Amande förgyller min vardag med hennes ticks kring sitt hår! Och, ja, jag håller med om att man i princip känner sig som en potential deltagare i MENSA i jämförelse med flickebarnet!

    SvaraRadera
  6. Haha ja herrejävlar! Kan inte förstå att någon människa kan ha så lite insikt. Men ju bättre för oss som kan se det roliga!

    SvaraRadera
  7. Hahah asså... "ja det var nog allt jag hade att säga" hallå? Sa hon något vettigt ens? mer än MMmhh... Mhhh :P Hahah

    SvaraRadera
  8. Jag tycker faktiskt det är ganska rart =)

    SvaraRadera