måndag 24 augusti 2009

Hemma från Beck-premiären

Ja, vad ska man säga. Det var som alla andra premiärer. Sen reagerar jag på att jag alltid...ALLTID efter att ha sett en BIO säger: "Jag tyckte den var helt ok!"
Förmodligen innebär det att om jag hade sett filmen hemma på TV så hade jag ändrat kanal.
Fast denna var faktiskt helt ok! ....tror jag. Äh, vet inte!

Dock är det alltid lika kul när man går med Viktor Åkerblom för han är så jääävla snygg att det fotas HEJ vilt...Kön får anpassa sig efter Viktor kan man säga. Så nu är största drömmen uppfylld....att vi hamnar i alla skvallerblaskor...(Obs...ironisk)

Efter det blev det en öl och nu ...hemma :o) Har gått så SJUKT långt idag. Känner mig riktigt nyttig :o) Men det har blivit dåligt med bloggandet.

Här kommer en bild där de flesta av skådisarna i Beck står uppradade på scen och tackas av publiken.
Persbrant längst till vänster och Peter Haber till vänster om killen med micken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar