måndag 24 augusti 2009

Konstig kupp

Inatt sprängdes en bankomat i Malmö. Strax efteråt körde en lastbil i en On-Off butik. Polisen har ännu ej lyckats utreda vad som hänt, men på nyheterna hörde jag att de trodde att banksprängningen var en avledande manöver....??? Borde de inte vara tvärtom? Att On-Off butiken borde vara avledande manöver för en bank-kupp?
Jag ser stor humor i att någon av dem gjorde fel...
"Vafaan har du kört in i On-Off redan?! Vi sa ju 04:27!"
"...alltså...jag trodde du sa 04:20..."

En person beskriver scenariot på följande sätt:
"Billarm pep och det var oväsen överallt, det kändes som jordens undergång."

Personen ifråga verkar tycka att det värsta med jordens undergång är alla dessa JÄVLA billarm...och oväsen...
Jag har då aldrig föreställt mig jordens undergångs om en symfoni av billarm....;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar