söndag 23 augusti 2009

Godmorgon!

Vaken och pigg som en nötkärna!

Trivs fortfarande med balkongen. Sjukt skönt! :o)

Idag kommer det att bli mycket jobbsamtal. Gå igenom lite gigbokningar, samt skicka fakturor. Jag är inte gjord för att arbeta med sånt över huvud taget. Som jag berättade tidigare så är min höger hjärnhalva starkt dominerande...Det är skönt för det mesta men ibland önskar jag att jag hade ro att bara sätta mig ner och få saker och ting gjort. Jag har någon form av arbetsdyslexi känns det som. Men att stå på scen och arbeta på så sätt. DET är min grej :o)

Har inte varit inloggad på vår stationära dator på länge. Nu när jag gick in fick jag se en massa bilder som vi har där..som jag glömt att vi hade. Roligt att se!
Bland annat fick jag en enorm längtar till högfjällshotellets pianobar där Jens brukade spela. Synd att han inte lirar där längre. Han utklassar alla med hästlängder. Här är två bilder därifrån. Så skönt att se bara...man har åkt skidor hela dagen, sen sätter man sig med några kalla öl och lyssnar på pianobar...grrrr. På bilder längst ner ser man spår efter "fylle-brottning" Så ser det ut efter att man åkt på hakan fram längst en heltäckningsmatta.


Saknar faktiskt högis. Jag jobbade där som restaurang-trollare 3 år i rad. Väldigt lyxigt faktiskt då jag fick gratis boende för mig och kompis. Samt gratis liftkort och gratis mat...och bra betalt ovanpå det :o)
Nej, nu ska jag leta reda på lite fler bilder som jag inte sett på länge! Alltid roligt :o)

MEN FÖRST!...ett glas mjölk! Go´morron!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar