torsdag 27 augusti 2009

Premiärdagen!

Äntligen vaken! I morse satte jag en lapp på dörren där det stod att målaren kunde kliva på. Jag vaknade dock när han kom men kunde somna om igen. Känner mig utvilad faktiskt!

Premiär ja! Fan vad spännande det är! Efter giget på Systerobror igår med Soran och Måns åkte jag direkt till Golden Circle. Där väntade Marcus som hade riggat klart det mesta. Ljudet lät helt ok! LITE burkigt men vi lyckades skruva till det ganska bra. Dock studsar ljudet fortfarande lite, men förmodligen kommer gästernas och deras kläder lösa det problemet.
Ser fram emot kvällen något oerhört! Det ska bli fantastiskt roligt att se hur stämningen känns i lokalen. Jag säger det igen: OM ni inte har något för er ikväll och bor i Stockholm. Kom förbi Golden Circle. Det ligger på Sveavägen.

Fick ett facebook-mail från Norra Brunn. Ni vet stand-up klubben som är mest känd i Sverige. De ligger inte så långt ifrån Golden Circle. Tydligen ser även de potential istället då de nu på Premiärdagen skickar ut ett specialmail som BARA gäller idag. Mailet berättar att medlemmear får ta med sig 5 personer gratis! Hehehe, känns roligt faktiskt!

Man kan väl summera och säga såhär: Bättre betyg INNAN en premiär går inte att få!

Här under ser ni Måns och Soran från igår. Klicka på bilderna så ser man lite bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar