onsdag 26 augusti 2009


Hon fick porr med flingorna


Den här artikeln i Aftonbladet fascinerar mig. Jag känner nästan att det är något vi borde införa i alla flingor...Tanken på att bli överraskad med saker man inte förväntade sig i olika produkter man köper vore toppen att utveckla.
Tänk er...att man får en osthyvel i de nya jeansen. En Beckfilm i potatisgratängen...Eller kanske en ostfralla i den nyinköpta kombinerade tvättmaskinen/torktumlaren.
Det vore ju mer spännande så! Så jag tycker inte hon ska klaga. Får flickan en DVD i flingpaketet, stoppar i den och det kommer upp en porrsida...så har jag ett tips. Högst uppe till höger i fönstret som öppnade sig så finns ett kryss. Klicka där så försvinner sidan :o) Eller tryck på det lilla minus-tecknet...så kan du öppna upp sidan efter att aftonbladets reporter gått hem igen...
MER överraskningar i flingorna blir mitt motta för idag!


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5694663.ab

1 kommentar: