måndag 24 augusti 2009

Jaha, godmorgon IGEN då

Nu vaknade jag till IGEN!
Det kom inga målare och störde mig :) Nu ska jag göra mig i ordning och sen ta en promenad till Marcus Palms nya stand-up comedy klubb på Sveavägen. Han är där och fixar ljud och grejer så jag tänkte svänga förbi och kolla hur stället ser ut. Ska jobba där på premiären på torsdag. Kanske ska hjälpa till med musiken och sätta mig in i det också.

GUD vad sugen jag är på hongungsmackor igen! Ska nog smälla i mig 2st. Sen promenera bort. Sen kommer den snygga Viktor Åkerblom hit en sväng. Vi ska sitta på balkongen och skriva lite "manus" till vår akt inför Älta Festivalen.

GÄÄÄÄSP! Nej, nu blir det Mackor! ...... Och ett glas MJÖLK såklart!

Här kommer en bild på vår hund och katt:

2 kommentarer:

  1. Oj, en snygg kille som har skaffat blogg? är det möjligt? Dagens manliga bloggare är oftast 14år, wannabes, emos eller BÖG.
    Jag blir chockad över att du inte verkar vara något utav det.

    Keep up the good work!

    Kramar//Emmelist

    SvaraRadera
  2. Haha, snygg vet jag inte, men inte 14år iaf! :)) Det är alltid något! Men uppskattar komplimangen!

    Kram Emmelist

    SvaraRadera