onsdag 26 augusti 2009

Usch...

Har precis ätit en pizza. Det är fascinerande hur man kan vara så otroligt sugen på en pizza, och hela själen skriker att det är HELT OK!
Efter att jag ätit så är pizza det SISTA jag vill ha...och det känns som om jag syndat. Varför kan man inte komma ihåg den HÄR känslan när man är sugen på pizza? Jag har försökt men det går inte.
Jag verkar inte kunna vakna idag. Balkongkillarna kom hit vid 07:30 i morse. Sen kunde jag inte somna om. De skulle fixa det sista idag, men tydligen blir det ett besök imorgon också. Nej, nu måste jag nästan fixa till mig lite. Börjar jobba vid 19. Ska leta fram lite kortlekar och annat. Ser fram emot Golden Circle Comedy imorgon. Ska bli helt galet roligt! Det ska även bli roligt på systerobror idag. Undrar hur det blir HELT utan konferencier...hmmm...ja, vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar