måndag 24 augusti 2009

Skumt...

Gick och la mig igår strax efter 01. Kände mig trött och trodde inte det skulle vara några problem att somna. Det var det inte heller...till en början. Jag nådde det där stadiet mellan vakenhet och sömn som är så skönt...kände att nu börjar jag sväva och GUD vad skönt det ska bli att sova....Då hör jag: "MJJAAAAAAUUU!". Jamet var ganska lätt att översätta: "Jag är uttråkad!!!"
Ja...och när en katt är uttråkad då ÄR hon uttråkad. Så jag vet inte hur lång tid det tog innan jag somnade.
Inte nog med att jag somnade sent...jag vaknade tidigt också! Tjejen kom precis hem från jobbet och här ligger jag trött, men vaken och bloggar och tittar på nyheterna. Reinfeldt intervjuades precis. Jag tror inte han någonsin har slagit ihjäl en mygga. Han är så mjuk att han konkurrerar med Lambi. De pratade om Sverige Demokraterna. Jag tycker det är skönt att oavsett om folk är moderater eller socialdemokrater eller där emellan, så är de iaf eniga om att SD är efterblivna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar