tisdag 25 augusti 2009

Dåså...

Nu är jag hemma igen!

Tjejen har varit och klippt sig och blev riktigt fin! Sen handlade hon en t-shirt åt mig som var skitsnygg! Hon e snäll hon!

Jag åkte iväg och träffade Viktor Åkerblom och fick en massa gjort faktiskt! Vi ska ha en föreställning på Ältafestivalen på lördag som troligen blir riktigt rolig! Nu försöker jag övertala min flickvän att hon ska ha en roll i denna föreställning...som dansande gris som förvandlas till ett träd...Jag fattar inte varför men hon skrattade åt mig och tyckte att det lät konstigt...?? ;o)

Vi satte oss vid ett fik på söder med utsikt över stan. Riktigt härligt! Ideérna haglade och det ser ljust ut faktiskt!

Tänkte ju sen åka till Golden Cirlce Comedy där Marcus och jag tänkte ljudchecka. Dock mår han inte så bra idag och har magknip. Får bara hoppas att han mår bättre till Svenska Stand-Up Galan ikväll...

Nej, nu ska vi gå och handla en sväng! Gissa vad vi ska handla bland annat? MJÖLK såklart!! :o))












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar