lördag 22 augusti 2009

God morgon..eller Goddag...

Ja...jag vaknade lite sent idag...Det sjukaste hände igår. Ett gäng välväxta killar brottade ner mig och snodde min hjärna...sen använde de den som rugbyboll i deras rugbymatch...HELT SJUKT!
Så idag har jag lite ont i huvudet kan man säga. Känns sådär stum. Sen kan ju gårdagens invärtes bruk av alkoholhaltiga drycker bara spätt på liksom. Jag vet inte...

Som vanligt är man sugen på skräpmat när man är bakis. Jag VILL verkligen inte men tankarna på en pizza är oemotståndlig.

Min favvopizza då? Capriciosa med banan och curry. Fast när man beställer det så följs det alltid av en lång tystnad och ett ansikte som formas till ett frågetecken. Efter ett tag säger då: "Du menar Tropicana utan ananas?"
suck...ja, om det gör det lättare så absolut.

Jens slaggade på soffan här inatt och sov bra tydligen. Med vår nya balkong blir det betydligt svalare i vår annars stekheta lya. Skönt!

Nej, nu ska jag städa undan lite efter gårdagen...

Men först...Ett glas mjölk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar