lördag 22 augusti 2009

Alexandra "Kissie" Nilsson

Var just inne på www.kissie.se

Man får skratt varje gång man är där :) Hon är en tokblonderad tjej som skulle kunna tillgodose sveriges alla fjortisar med hormoner SJÄLV. Sen tror jag att hon skulle kunna fungera som en outtömlig solpudersvamp också. Kanske vore något?
Men bara för att hon inte är snygg, behöver hon inte vara dum. Men det är hon. Eller dum?...det är också en fråga. Alltså, man ÄR dum man är tonåring. Alexandra som hon heter är 19 tror jag. Dock utvecklas ju inte alla lika fort. Alexandra råkar vara en sån som utvecklas väldigt mycket långsammare än alla andra och det är inget fel med det. MEN, dit jag vill komma är att det är ROLIGT att läsa :o)

Hon skriver på sin blogg såhär idag:
----------------------------------------------------------------------
DÄRFÖR LÄSER FOLK MIN BLOGG
Underhållning!

Kenza, skittråkig.. Blondinbella? Skittråkig.. Fjortisbloggarna, pisamma dom skämmer bara ut sig själva.. Bögbloggen, för nitchad och tråkig (samma inlägg heela tiden "oj vad jobbigt det är att vara gay!")! Ja ni fattar!
-----------------------------------------------------------------------

Kenza är alltså den som leder i antal besökare, vilket gör att Kissie går emot fakta. Det absolut mest korkade man KAN göra är att gå emot fakta. Då kan man lika gärna sätta på sig ett plakat där det stor: "Jag tror jag har rätt, men jag har fel"

Blondinbella....tråkig? Jo, men det är ju för att hon skriver med punkter, stavar rätt, och formulerar sig såsom en 12åring kanske inte riktigt förstår. Kissie förstår helt enkelt inte riktigt.

Fjortisbloggarna...pinsamma? Här.... pratar..... hon alltså om sin EGEN kategori.... Fattar inte hur hon menar...

Bögbloggen...jag har ingen erfarenhet av den bloggen, men hon läser tydligen tråkiga bloggar eftersom hon tycker att den är tråkig och vet vad som skrivs...

Något av det mest komiska är att hon LEDER i antalet besök i kategorin: HUMOR! hahahha! Det här gör mig knäsvag ;o) Hon tittar på listan och gör "V-tecken" ...och förstår inte ironin att hon leder i HUMORKATEGORIN. Hon försöker inte vara rolig...men folk skrattar...vakna, Kissie ;o)

Nej, förresten...sov vidare så vi får skratta mer! Mogna aldrig! :o)

8 kommentarer:

  1. haha, jag tror att det är du som är dum om du inte har något roligare att blogga om

    SvaraRadera
  2. hhaah, finns nått som heter provocera!

    SvaraRadera
  3. Klockrent skrivet!
    Länkar dig så mina vänner kan få sig ett gott skatt dom också! Ceep up the good work!
    //-Stjärnan

    SvaraRadera
  4. Första anonyma, nej, jag tycker det är ROLIGT! Alltså, HUMOR! :) Så jag gillar det!

    Andra anonym och stjärnan! Tack för det! :o))

    SvaraRadera
  5. Det var verkligen bra skrivet. Tummen upp!

    SvaraRadera
  6. Tack Janina och Maria! Jag tycker det är så roligt med dessa bloggar att jag bara inte KAN hålla mig. Det bara sprutar ur mig :o))

    SvaraRadera