söndag 4 oktober 2009

Söndagmorgon...

Har sovit ut för första gången på länge. Sitter och tittar på Lilla melodifestivalen. I fredags puttade de ju bort Den Itusågade Kaninen från tablån så jag hoppas att de får jättedåliga tittarsiffror :o)) Hoho-haha-hehe...

Grymt charmig kille som vann tycker jag. Ulrik. Det absolut roligaste var en liten flicka på typ 10 år som sjunger om hur hennes föräldrar och lärare vill att hon ska gå och lägga sig vid nio. Men hon håller inte med och säger att hon inte är något barn och ska få göra som hon vill...och att hon kommer för sent till skolan varje dag och bla bla bla :O) Typiskt rap-text med andra ord. Gulligt någonstans men det vore kul att höra en raplåt som INTE handlar om att skjuta huvudet av folk, att missköta sig och att ta alla droger man kommer över...samtidigt. Det ligger en sån enorm osäkerhet i hippie-studsarna att man bara vill ge dem en kram, för jag gissar att ingen annan någonsin har gjort det.

Idag planerar jag att bara ta det lugnt hela dagen och kurera. Hostan och förkylningen känns inte bättre idag trots sömn...NÄstan helg är det magisk weekend så jag får hoppas att det känns bättre då...

Nu är maten klar!!! Ska gå och hämta den! ...och ett STORT glas MJÖLK såklart :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar