måndag 26 oktober 2009

Jag gjorde det!

När jag kröp ner i sängen igår tänker jag, "Aldrig i livet...fast kanske ändå? Nej, jag orkar inte...väl?"
Det var blandade tankar. När klockan ringde vid 07:00 trodde jag att jag skulle tänka, "haha...glöm det..." Men konstigt nog fanns det inte ens någon tvekan om saken. Nu gör jag det och slutar att vela. Jag klev ur sängen, blandade till en smoothie och gick ut med hunden. Sen packade jag en ryggsäck full med kläder. Den blev ganska tung och jag kände att det skulle bli jobbigt.
Hursom så slängde jag på mig ryggsäcken och började springa mot jobbet. En halv mil senare var jag på jobbet! Känns skönt nu när det är gjort, men verkade väldigt osannolikt före. Bara tanken på att SPRINGA ½ mil kl 07.00. Det är inte min grej. MED packning dessutom! Men nu är det klart och jag stolt som en tupp! :o)
Nu ska vi planera inför morgondagens inspelningar som kommer att ske på Zoo i köpenhamn!

2 kommentarer:

  1. Åååååååh vad du är duktig, vem du nu är!! Hurra hurra! Men nu kan du väl ta och lämna tillbaka min Daniel, du vet han soffpotatisen?!

    SvaraRadera
  2. hahaha, jag är förändrad! :o)))

    SvaraRadera