lördag 24 oktober 2009

Nerbajsad lägenhet

Kom precis till SVT. Lördagmorgon är det alltså och vi ska åka och spela in om en halvtimme. När jag satt på bussen på väg hit läste jag en artikel som jag bara inte KUNDE låta bli att blogga om...

Artikeln handlar om en mor och dotter som skulle flytta ut ur sin lägenhet. De fick ej godkänt för sin utflyttningsstädning pga att deras hundar och katter samt ödlor hade bajsat i lägenheten. MEN, det roliga är att även DE själva hade bajsat överallt i lägenheten. I artikeln står även att de kletat avföring på väggarna. Modern och dottern blev såklart polisanmälda. Dock hindrade det dem inte från att göra samma sak i deras nya lägenhet.
I förhör medger kvinnorna att städningen var eftersatt. EFTERSATT hahahahaa :o))
Jag skulle vilja höra den rättegången.
"När polis kom till platsen var det en vidrig syn som mötte dem...håller ni med?"
"Nej...vänta lite nu...städningen var eftersatt, så långt kan jag sträcka mig."

Dotter säger också: "Det var lite rörigt i lägenheten när vi flyttade ut..."
:o))

Hon skyller på sin mamma, som i sin tur lägger skulden på dottern och svärsonen.
Hur låter det?

"Alltså...bajset i vardagsrummet får Kajsa stå för...det är INTE jag...det är hon och hennes kille som bajsar där. Jag är alltid väldigt noga med att bajsa i hallen och på köksbordet"

Vi lever i en UNDERBAR värld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar