torsdag 29 oktober 2009

Lugn kväll :o)

Har kommit hem från jobbet nu och sitter med laptopen i knät och spelar poker. Länge sedan jag spelade poker nu och har haft lite tid till det.
Fick ett erbjudande att åka och spela för Sverige i Tallin då Sverige och Finland möts. Men jag har inspelningar då och var tvungen att tacka nej. Kändes inte roligt alls. Men det kommer fler tillfällen!
Imorgon ska vi spela in lite här och var. Känner mig hyffsat säker på alla effekter men...ändå ligger lite osäkerhet i luften så jag hoppas att allt flyter på fint. Ska försöka mig på lite avancerad tankeläsning faktiskt! Vi får se hur det går ;o) Och i vår får ni se hur det gick :o)

Nej, nu måste jag in och återhöja de stackarna! :o) OJ, en vacker AK as we speak...får all in och synar...en till synar :o) Jag vann ;O ) Det går bra för pappa nu. Korten får stå och alla utom jag gråter .o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar