onsdag 21 oktober 2009

Bilder från första inspelningsdagen

Japp, som rubriken säger så kommer de här! :o)

Nedan den alltid glada men strikta producenten Kaj Hagstedt (som pekar). Sen har vi Markus som är fotograf. Han tittar på bandat material...

Här är vår ljudtekniker Magnusl. Trevlig och skön lirare som pillar innanför min tröja med jämna mellanrum. Rättar till min mikrofon alltså...inget annat...vad jag vet...
Här är återigen vår kameraman Markus som sitter och kollar material vi precis spelat in...
Här under är Anders som är vår eminenta projektkoordinator. Han hjälper till att boka in locations, team, lokaler etc. För övrigt är han en trevlig kille som hjälper till med en massa saker och är till stor nytta. Detta är även den man som Robin ,från programmet Robins, som just Robin hånglade med i hissen. För att summera första inspelningsdagen så kan man väl säga en mindre succé :o) Det gick väldigt bra tyckte alla och vi var således nöjda. Dock blir det lite kaosartat nuförtiden när vi spelar in då många känner igen programmet och mig. De vill ställa frågor, ha autografer, skaka hand och ja, t.o.m kramas. Det kan bli lite påfrestande när man måste leverera energi i tagningarna. Men som jag tidigare skrivit är det jätteroligt att de tycker om programmet!

Imorgon är det inte inspelningsdag. Då kommer vi istället planera inför fredag då vi ska spela in på samma skola som idag. På lördag ska vi spela in på Coop Forum. Så imorgon blir det helt enkelt planeringsdag inför fredag och lördag. Nu ska vi titta lite TV, ut med hunden och sen sova :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar