fredag 16 oktober 2009

jag är dålig...

...på att uppdatera bloggen märker jag. Det har varit ganska mycket på SVT nu med planeringarna inför tredje säsongen av Kaninen. Men allt verkar falla på plats tycker jag! Många roliga effekter har till vår stora förvåning dykt upp och även väldigt roliga idéer kommer att genomföras.

Annars är det bara jobb och hem och slappna av. Tjejen har blivit en riktit hemafru och påminner lite om Anna Anka faktiskt. Absolut inte till utseendet för min flickvän är snygg. Hon är smart också så det är inte DET som är likt. Men det hon gör. Hon är hemma och städar, lagar mat och tränar som fan. Riktigt duktig :) Men nu börjar hon bli less på det och vill jobba.

Sitter på redaktionen just nu och längtar till lunch. Tjejen har gjort en helt gudomlig gryta med banan, kalkonskinka, champinjoner, räkor kryddat med curry och grejer. MMMMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!

Nu sitter vi och letar upp vilka kändisar vi ska ha med i programet. Någon som har några tips? Någon som är känd bland barn. Gärna bland vuxna också.

Nu ska jag jobba vidare! Ikväll blir det nog ett glas vin! (läs 15)

1 kommentar:

  1. Hallå Daniel!
    Joakim Cans från Hammerfall o Körslaget hade varit kul.
    Han känner både vuxna o barn till.
    Sitter o väntar på kvällens avsnitt.
    Ska bli roligt att se.
    Ha de bra Daniel.
    Billy

    SvaraRadera