fredag 30 oktober 2009

Inspelningsdax!

Nu är det packning inför inspelningen som gäller. Vi ska spela in på lite olika platser vilket troligen kommer att bli hur bra som helst! .......faktum är att jag inte känner någon motivation alls ännu..så jag försöker peppa mig själv :o)

Ni som missat att det pågår en livlig diskussion några rubriker ner under "the game fråga olle" kan ju gå in och läsa.

The-Game-fantasterna blev väldigt arga när jag dissade deras s.k tekniker och fällde ut sina taggar och morrrar :o)
Vi har inte kommit fram till något eftersom de är väldigt unga och inte direkt drunknar i studieskulder...Det JAG kommit fram till är att de är väldigt vilsna och behöver böcker som lär dem att de ska ta AV skinnvästen INNAN de går på krogen. Förmodligen gör deras tekniker att de t.o.m missar kvart i tre raggen...
Men roligt att de läser bloggen!
Alla är välkommna!

2 kommentarer:

  1. Haha, ja rent ärligt var nog dina råd de bästa.. Själv har jag aldrig förstått varför man ska lära sig en massa tekniker och så. Om inte tjejen/killen gillar en för den man är så är väl inte han/hon något att satsa på i vilket fall som helst?

    Jaja, jag skulle ju egentligen bara in och läsa i kapp och önska dig en trevlig helg, tack igen för den rosa kon - dom är mina favoriter! :D

    Hälsningar Marit

    SvaraRadera
  2. haha, ja :o) Men jag börjar förstå vad det är för personer som BEHÖVER dessa tekniker och det är väl bara att önska dem lycka till :o))

    Trevlig helg på dig med! Ta hand om den rosa kon! ;o)

    SvaraRadera