tisdag 20 oktober 2009

Laddar...

Har precis kommit till jobbet. Riktigt trött när jag gick upp i morse. Kom på mig själv att stå och pilla nere i bladen på mixerstaven som hade sladden i...Det är inte bra alls...
Har kommit in i en rutin då jag äter en smoothie på blåbär, jordgubbar, soyayogourt och banan på morgonen. Sen blir det måltidsersättning 3 timmar senare. 3 timmar efter det en god och nyttig lunch. Jag börjar gå ner i vikt känner jag. Men mår prima! :o)
Min kusin hade sett mina program och kommenterat att jag börjar få ölkagge. Det känns inte okej tycker jag... ;o))

När jag kommer hem idag efter jobbet ska jag och tjejen ut och springa en runda. Sen blir det nog sängen vid 21 redan. Imorgon smäller det nämligen. Då är det första inspelningsdagen på en skola. Jag laddar batterierna...

2 kommentarer:

  1. Ölkaggen tvivlar jag på men det är ju jättebra att känner resultat! :) Jag blir lite nyfiken, vad äter du som måltidsersättning?

    Lycka till imorgon, det kommer gå hur bra som helst!

    SvaraRadera
  2. Tack :o) Det gick bra också! :o)

    Det är Naturdiet shake. Oftast :o)

    SvaraRadera