tisdag 20 oktober 2009

God natt!

Nu är det natti-natti för Daniel. Klockan är 21:57 och imorgon är det första inspelningsdagen för säsong 3 av kaninen. För er som inte läst tidigare inlägg så skall vi åka till en skola och spela in. Tror att det kommer bli HUR bra som helst.

Idag har vi testfilmat med vår nya fotograf som jag känner mig HUR trygg som helst med. Proffsig, trevlig och VÄLDIGT duktig! Vi har repat inom lite effekter så nu hoppas jag att vi sätter dem stenhårt imorgon helt enkelt :o)

Nu blir det film på datorn i sängen tills ögonen börjar slockna :o) Känner mig lite trött redan då jag precis haft skumkrig i skumbadet! Jag förlorade kan man säga...det började med att jag var tomte och sen urartade det...
Som sagt..jag är lite trött :o)

Lycka till imorgon, Daniel! Tack Daniel :o)

God Natt på er alla där ute i Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar