fredag 2 oktober 2009

På SVT igen

Igår när vi kom ner till Malmö gick vi med några goda vänner till en grekisk restaurang. Sedan gick vi vidare hem till dem och drack vin med deras Grand Danois.

Nu sitter jag på SVT igen och det känns som om det var igår jag åkte härifrån. Känns riktigt roligt att komma igång igen. Vi har massor av nya idéer till Den Itusågade Kaninen säsong 3 som vi kommer att utveckla och spåna på.
Känner mig fortfarande förkyld. Helt galet att det aldrig går över.

Nej, nu ska jag fortsätta jobbar här! Har en massa trick att prova!

2 kommentarer:

  1. Tokroligt att få fortsätta se dig och kaninen på tv. Lycka till med trolleriet.
    Och du kan väl försöka trolla bort förkylningen...?

    SvaraRadera
  2. Ja, det ska bli riktigt roligt tycker jag också!
    Haha, ja, jag får bläddra igenom mina trollformler och ser om jag hittar något mot min förkylning ;o)

    SvaraRadera