lördag 3 oktober 2009

Jobbar lördag...

Ja, kan ni tänka er?

Kom just till SVT och klockan är 08:20 på lördag. Min förkylning VILL bara inte ge sig. Jag förstår inte hur envis man får vara...
Det hade varit så bra om man fick ge en förkylning sparken. Jag menar, i början var det en sån där mesig förkylning som inte riktigt bröt ut. Han jobbade liksom inte så hårt som andra förkylningar borde göra. Det är helt ok om det är en sån där skötsam förkylning som liksom verkligen går in för att jävlas, jävlas några dagar och sen drar.
Men den här verkar ha missat förkylningsskolan och vet inte riktigt hur han ska bära sig åt. Så jag provar: DU FÅR SPARKEN DU DÅÅÅÅÅLIGA DÅLIGA FÖRKYLNING!!

Idag ska vi testa en massa barn för programmet. Klockan 10 kommer en grupp hit. Vet inte ens vad jag ska göra ännu...hur som helst så kommer det ett gäng grupper vid olika tider och mitt jobb blir att trolla för dem för att se vilka som fungerar bra i programmet.

Somnade vid 10:30 igår...borde vara hur pigg som helst men...är helt slut. Det är nog första gången någonsin som jag är här före producenten :o) Det kommer han att få höra LÄNGE!

Nej, nu ska jag planera lite trick! Ta hand om er och mys i hösten!

2 kommentarer:

  1. hej jag undrar vad det tricket hette du gjorde en gång på sommarlovs morgon då du hade satt upp ett antal bilder på några djur och så skulle man välja en bild osv. det var värkligen jätte häftigt:D

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag vet ärligt talat inte om det finns något namn på det tricket. Det är en effekt som gjorts på väldigt många olika sätt. Och detta var min variant av det :o) Jätteroligt att du gillade det!!! Kika nu i höst fredagar kl 18:30 så blir det fler roliga trick!

    SvaraRadera