fredag 9 oktober 2009

Farmville

Har precis börjar lira Farmville på FaceBook. Herregud vad det finns många beroende framkallande saker att ägna sig åt. För er som inte känner till Farmville så kan jag berätta att det är en applikation på facebook. Man får en farm som man ska sköta om. Så, skörda, sköta djuren etc. Väldigt roligt :o) Så lägg till mig på facebook och börja så och skörda :o) Ju fler grannar man har desto bättre är det :o) Ni kommer haja! ;o)

Daniel Karlsson

Ja, det är inte klokt. Nej, nu ska jag repa vidare på lite trolleri. Sen blir det ut och handla en massa växter som jag ska ha i min akt, handla lite mer och sen åka till Magisk Weekend i Lund! :o)

2 kommentarer:

  1. Farmville rockar :D Lägg till mig som kompis så kan jag skicka lite kaniner, träd och elefanter till dig :) Hoppas du får en bra vecka!

    SvaraRadera
  2. Tja! Absolut :o)
    Hur hittar jag dig? Du kan klicka på mitt namn ovan och lägga till mig annars. Länken tar dig till min sida direkt :o)

    SvaraRadera