onsdag 23 september 2009

Vad göra? kom...

Ja...jag kom precis på att jag ska uppträda för en massa trollkarlar på en kongress i Lund om typ 2 veckor. Problemet är att jag inte vet vad jag ska göra. Man kan ju inte köra de kommersiella grejerna man normalt kör. Nej, de som uppträder för trollkarlar brukar vara grymt bra trollkarls-trollkarlar och det är INTE jag...Jag är en vanlig rolig kille som trollar för vanliga dödliga jag....

Sååå...jag får helt enkelt komma på något väldigt fort. Funderar på mitt klätterväxttrick...alltså en klätterväxt som hittar ett valt signerat kort. Det är iaf orginellt. Men jag kommer inte på någon rolig rutin kring det...Knepigt, knepigt...men det löser sig kanske.

Har just ätit lax och spenat. Riktigt smarrigt. OCH nyttigt :o) Nej, kvällen kommer att ägnas åt att repa in och komma på grejer till magikongressen helt enkelt. Min vän och kollega David Persson kommer över och hjälper till om en stund. När tjejen städat färdig :o)) Jag har det bra jag :o))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar