söndag 20 september 2009

Hemma igen!

Hemma igen från en fest på söder. Det var fest för en vän som heter Helena. Det var riktigt trevligt och god mat. Jag och tjejen kom dit ganska tidigt. Sen slöt vår allra bästa vän Marcus Palm upp. Som vanligt blev det som så att jag trollade en hel del som ni kan se på bilderna under. Ser så otroligt mycket fram emot imorgon...dvs idag...eftersom klockan är 00:58 nu. Dvs...jag ser fram emot när jag vaknar senare idag. Direkt när jag vaknar ska jag upp och köpa hönökaka. Sen ska jag steka falukorv och klägga på hönökakan. Det FINNS inget godare. Sen bär det av med buss till Kapellskär och vidare med färja till Mariehamn. Sen vänder färjan tillbaka till kapellskär.
På färjan ska vi sitta vid flygeln och dricka drinkar medan vi lyssnar på min fantastiska vän Jens Sporron. Mamma och hennes Pelle ska följa med vilket är väldigt roligt. HÄr kommer tribute till Jens Sporron...


Här kommer bilder från ikväll! Ciiiiaoo och godnatt!

2 kommentarer:

  1. Ahh så du har skaffat blogg! Skall följa den varje sekund!!! /Viktor

    SvaraRadera