onsdag 2 september 2009

Nyvaken..

Har just klivit upp och sitter i vardagsrummet på ön med halvöppna ögon. Det är regnigt utanför och lite småkyligt överallt. Riktigt skönt att bara dra en filt över sig och njuta.

Hade svårt att sova inatt. Hur jag än vände och vred på mig så var någonting fel. När jag väl blev trött kom det en liten hund o satte sig bredvid örat på mig och kliade sig så det ekade...tyckte jag.

Ja, sen är det så att jag vissa nätter bombarderas av trolleritankar. Det är som om någon har en kulspruta med tankar och ideér som han...eller...troligen en hon...Som HON skjuter på mig med en hel natt. Eftersom det är så många idéer som kommer så kan jag inte sortera dem eller hinna klura ut något bra med dem, så det blir bara jobbigt och sömnlöst.
I morse minns jag att jag klurade på ett trick med en planka och en dildo...Ja, ni förstår det där med att allt blir en enda röra....

Hur som haver. Här kommer något roligt. Det översta klippet är en kille som heter Lance Burton som av de flesta trollkarlar anses vara världens främsta trollkarl. Även om många har andra som favorit så är Lance en otrolig magiker som är erkänt geni. Så kan vi säga.
Magikern under har jag ingen aning om vem det är. Men kolla gärna på Lance Burton, överst, först. Hela akten. Titta sen på klippet under på den okända magikern och...förundras...Undrar var killen under fått sina ideer ifrån? ;o)



4 kommentarer:

  1. haha, så lika kan de inte bara bli,
    spelade t.o.m. upp båda klippen samtidigt, exakt samma rörelser på de flesta ställena. :P

    SvaraRadera
  2. Precis! Det fungerar också :o)
    Fast den andra killen gör allt LITE SÄMRE bara :o)

    SvaraRadera
  3. Ingen som sett Labero på länge, ser jag? Han körde exakt samma nummer på Börsen förra eller förrförra året. Det här måste vara ett köpenummer som vem som helst kan lägga in i sin show?

    SvaraRadera
  4. Nejnej, det är inte ens i närheten av den duvakt som labero gör, labero gör den tom lite sämre än denna copycat.
    lance burtons akt är ju bara sååååå finslipad till perfektionism

    SvaraRadera