lördag 12 september 2009

På väg till sthlm

Då är jag klar! Giget gick strålande och alla verkade mer än nöjda!

Eventföretaget Imponera var det som anlitade mig. Träffade Magnus som jobbar där. Han var verkligen fullblodsproffs och det blev ett toppenbemötande. Hoppas det blir mer gig från dem framöver.

Det var en familjeföreställning jag gav på en biograf i Oxelösund. Det var ca 100 pers i publiken bara, men roligt ändå! Jag gillar egentligen större publiker av någon anledning. Tycker att gigen känns skönare då. Men som sagt, så blev det väldigt lyckat och alla familjer på företaget var nöjda. Vilket är mitt mål :o) Bortsett från fakturan jag får skicka alltså..ho-ho-ho...hooo...

Nu sitter jag i Nyköping på stationen...tillsammans med 10 stycken fjortistjejer som tävlar om vem som kan prata högst. Och om vem som säger dummast saker verkar det som. Just nu diskuterar de hurvida de flesta svenskar är blonda eller inte. Alla pratar samtidigt och ingen lyssnar på den andra. Men på något underligt sätt som jag aldrig kommer att förstå lyckas de ändå styra diskussionen, även om den är helt absurd. Deras galna proffessor som bor uppe i huvudet och inte lärt sig blanda hormonerna rätt ännu, gör så gott han kan.

Nu ska jag surfa lite. Tåget går om....35 minuter. Suck....Skönt med datorn som sällskap iaf. Sen pluggar man in hörlurarna så slipper man höra eländet :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar