onsdag 30 september 2009

John Houdi och föreställningen Tricks

Har just kommit hem från föreställningen Tricks som John Houdi kör på Vasa Teatern.
Recensionen blir: Fantastiskt! Normalt sett tycker jag trolleri till 80% är väldigt udda och tråkigt. Ja, trots att jag ÄLSKAR trolleri! Men jag älskar trolleri för de 20% dit John Houdi hör.
Föreställningen är en blandning av humor, modernt trolleri och klassiskt trolleri och buktaleri.
Ikväll var det premiär och höll hög klass, och det kommer bara att bli bättre och bättre. Därför är mitt enkla tips att åka och se föreställningen.
Mer info finns här...

VASATEATERN:
http://www.vasateatern.se/index.php?ID=17917

JOHN HOUDIS HEMSIDA:
http://www.houdi.se/

Efter showen drog jag och några andra trollisar till ett hak i närheten och pratade, trollade och drack gott. Bland andra var den legendariska trollkarlen Johnny Lonn där. Jag har aldrig fått äran att samtala med denna man förrän ikväll. Otroligt trevligt, rolig och avslappnad. Tyvärr väntade min lilla vovve hemma och jag var tvungen att dra innan de andra. Men det kommer fler tillfällen :o)

Här är klipp på John Houdi och Johnny Lonn:

JOHN HOUDI



JOHNNY LONN:

1 kommentar:

  1. Johnny Lonn (björn lönnqvist) är min mammas kusin! Den du ;)

    SvaraRadera