onsdag 23 september 2009

Härlig morgon med Rune Klan

Vaknade av telefonen i morse och kände bara att wow vilken dag! :O) Varför kan det inte kännas så jämt?
Just nu sitter jag och kolla på Rune Klan. Den mannen upphör aldrig att förvåna. Han är en född underhållare och enligt mig den mest underhållande personen i norden iaf. Eller visserligen har jag inte sett någon jag blir så fascinerad av i hela Europa så...säg Europa då. När jag tänker efter vet jag inte om jag sett något liknande någonsin så säg Världen...
FÖr er som inte vet vem Rune Klan är så är det en dansk komiker/trollkarl. Just nu är han aktuell i Danmark i sitt program Rune Klans Trylleshow.
Här är länken! Kolla in hela programmet. Vansinnigt bra ÄVEN om man inte förstår allt han säger.
http://kanal5.dk/rune_klans_trylleshow/

Nej, nu är det snart dags att gå ut och gå samt springa. Ska bli skönt! Sen kommer jag få se samtliga program av Den Itusågade Kaninen idag också. Ska bli kul :o)

Här är några små klipp av Rune:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar