torsdag 3 september 2009

Trolleri för Måns Zelmerlöw

Imorgon har ju mitt program "Den Itusågade Kaninen" premiär! Eller ja, premiär för 2:a säsongen.
Ska bli väldigt roligt att se hur det blir! Imorgon 18:30 på SVTB. Alltså barnkanalen. Men ni som är äldre...dvs de som läser denna blogg :o))...ni kommer gilla det också! Vi har gjort det för att passa alla åldrar! Såg just att SVT lagt ut ett klipp där jag trollar för Måns Zelmerlöw...

....gud vad ful man känner sig när man sitter bredvid honom...

10 kommentarer:

  1. Imorrgon smäller det =P
    då ska ja sitta på första parkett

    SvaraRadera
  2. Men du är ju sötare än Måns, så sluta skriva att du känner dig ful bredvid honom =)

    SvaraRadera
  3. Åååh, Miggs vad snäll du är! :o) Tror dock att du säger så för att vara snäll men om du menar det är det ett mirakel! Tack Miggs!

    SvaraRadera
  4. Nog för att jag tycker att måns e riktigt mumsig:) men du är väl inte ful. Ikväll ska barnen o jag titta på den itusågade kaninen..vi är lite rädda att du ska trolla bort måns..nåja bara du trollar fram honom igen.

    metti

    SvaraRadera
  5. Förresten, jag LOVAR att inte trolla bort Måns :o))

    SvaraRadera
  6. Tack Metti! Då har jag hopp iaf haha ;)
    Då hoppas jag bara att ni kommer att älska de nya avsnitten! Det lilla jag sett ser fantastiskt ut. Om du inte sett trailern redan så finns den här på min blogg en bit ner. :o) Även på youtube.

    SvaraRadera
  7. nu har jag sett de, väldigt bra gjort men oxå väldigt kort :(
    men jag gillade fortfarande de! bra jobbat

    SvaraRadera
  8. riktigt roligt, va duktig du är :)
    hihi förstår dig, måns är ju såå himla snygg <3

    SvaraRadera