torsdag 17 september 2009

Är i harmoni

Ja, igår var det stand-up och trolleri på Sylvia Comedy Club i Eskilstuna. Det var riktigt roligt tycker jag. Litet hak, men vansinnigt bra publik som kom för att skratta.
Kom hem ganska sent och gick och la mig relativt direkt.

Vaknade upp idag och har FORTFARANDE träningsvärk från måndagens kickboxning. Strange...Men det var ett hårt pass. Idag har jag gigat vid tekniska högskolan. Det gick skitbra. Sen bar det av till Golden Circle Comedy Club där Soran Ismail headade. Väldigt bra kväll! Kände mig dock trött och sliten och jag och tjejen stack hem direkt. Nu sitter jag bara här och njuter.

Har precis bokat en kryssning med Vikingline kapellskär-mariehamn-kapellskär till på söndag. Min vän Jens Sporron ska spela barpiano där och vi tänkte åka med och hänga och dricka drinkar en runda.

Imorgon är det Den Itusågade Kaninen igen :) Alltid lika spännande varje fredag eftersom jag inte sett avsnitten själv. Ska bli sköj! 18:30 SVTB imorgon. Don´t miss :o)

Nu ska jag starta upp några pokerbord och luta mig tillbaka och vinna RUBBET!

Ta hand om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar