onsdag 9 september 2009

Det här blir bara värre o värre...

...Nu har tjejen och jag kommit hem efter en runda på stan. Har köpt träningsdojjor, tandskydd och lite andra träningskläder till tjejen. Tandskyddet var mitt dock.

Om några timmar skall tjejen gå och träna poweryoga och jag ska träna kickboxning. Viktor Åkerblom hakar också på och kickas vilket är kul. Han är med vältränad än mig nu så jag tror att han kanske står pall ett litet tag längre.
Förut tränade jag kickboxning 8ggr i veckan...Alltså 2 pass på söndagar. Galet...
Nu kommer jag förmodligen att säcka ihop efter 10min uppvärmning! SÅ otränad är jag. Min kropp skriker: "Hej! Här kommer jag! Jag är en kille som suttit och spelat poker och druckit öl i 3 år!"
...Men nu ska det bli ändring på det! :o) Nu ska jag bli slank och fin och vältränd och glad och pigg och vacker och mysig och snäll och...ja, allt som träningen bär med sig :o))

Titta bara som jag ser ut på den filmen nedan. Det är ett ihopklipp av 4 matcher...galet vad jag var tunn! Ingen muskelkille men väldigt mycket mindre fett än idag :o))
Det ska bli riktigt roligt ikväll! :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar