tisdag 1 september 2009

Premiären på GOLCEN CIRCLE COMEDY

Då är vi äntligen framme på ön. Känns riktigt skönt. Det är nästan så att man hör lungorna skrika: "TACK!!!" Syftar alltså på den friska luften här ute. Lugnet är inte helt fel heller.
Direkt när vi kom fram åkte vi till Lådna Macken och handlade lite folköl och frukostmat. Nu sitter vi i hammocken och njuter av utsikten. Går tyvärr inte att delge per ord över nätet......Tror att min kameraladdare är här ute nu när jag tänker efter! Då kan jag börja fota lite mer här till bloggen igen :o)

Nu tänkte jag bara berätta om premiären på Golden Circle Comedy!

JO! Alltså...det var sjukt bra komiker hela kvällen enligt min mening, och även att döma av alla underbara skratt. Jag och tjejen kom dit i tid. Marcus Palm var i full färd med att fixa och dona. Vet hur det är att driva klubb och kände att jag var tacksam för att få vara ringside. Han har gjort ett fantastiskt jobb och kvällen blev hur lyckad som helst.
Tidigare på kvällen ringde Özz Nujen till Marcus och frågade vad Marcus skulle säga om han tog med sig Bill Burr till premiären... Marcus svarade att han skulle kissa ner sig. Så blev det inte. Alltså...Marcus kissade inte ner sig, men Bill Burr kom och gjorde succé!!! Ni som inte sett något av honom kan hitta ett klipp här på min blogg. Vansinnigt duktig!
Headade gjorde Mårten Andersson som var helt strålande. Har aldrig sett honom så bra! Jag själv gick runt bland borden och horade...förlåt...trollade lite...Allt för att värma upp publiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar