fredag 4 september 2009

Precis hemkommen...

Såklart så sa jag till min flickvän att jag skulle komma hem i tid. Klockan 03:30 dök jag upp hemma.
Det är alltid svårt att förutse hur kvällarna skall se ut, och ikväll blev det en myskväll där alla ville stanna kvar och prata. Det är ett hårt liv man lever :o)))

Alla komiker var grymma enligt min mening, men pga taklagsfesten som var där så blev det lite pratigt och trist. Det drabbar hela kvällen tyvärr och stämningen dras ner...
Men Babben dominerade det hela, tyckte jag, och hanterade som det proffs hon är. Ljudet var bättre än förra gången och jag börjar känna att vi hittar den nivå vi skall ligga på.
Marcus Palm, som är klubbdrivaren, letar fel och brister och jag tror att han kommer att tjära igen alla hål inom kort och skapa en klubb som är närmast oslagbar. Han gör ett GRYMT jobb! Tack!

Nej, nu skall jag sova. Imorgon är det premiär för "Den itusågade Kaninen" . Ska bli så roligt att se resultatet! GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar