torsdag 7 oktober 2010

Uppe med tuppen


Vaknade strax efter 5 i morse av att en katt gick på mig. Katten väger ju drygt 8kg och det gör faktiskt riktigt ont när han borrar in sina tassar mellan revbenen. Och det är något han är väl medveten om och tror i sin livliga kattfantasi att jag skall gå upp och ge honom mat då. Tjejen vart tydligen väckt av honom vid 04 och fram till hon gick upp. Blir en tung dag på jobbet för henne.

Igår var jag på Betnérs show som man kan se i bloggen. Det var riktigt bra. Det absolut bästa är att han sprider skepticism mot konspirationsteoretiker såsom 9/11-fanatiker m.m. Även religion får sig en rejäl dänga vilket jag tycker är MYCKET tillfredsställande.
Apropå det så börjar just nu Det Okända på TV4+. En kvinna ser en katt på ett bord som plötsligt försvinner i ingenting. Någonsin hört talas om hallunicationer? "NEJ! DET VAR ETT SPÖÖÖÖKE!" Ah, okej. Då är det bara mentalt sjuka människor som ser spöken alltså? Skönt att vi klarade upp det :o)

Jaja, idag har jag ingenting planerat. Det blir hemmajobb och skriva lite nya manus till nya rutiner. Funderar på att skriva lite skämt till rutiner också faktiskt. Se om jag får till något.

Tjo på er! Kom ihåg att krama varandra relativt mycket!

2 kommentarer:

  1. agnetha flodström7 oktober 2010 kl. 13:48

    Har han några uppträdanden kvar av detta...jag borde VERKLIGEN se det.

    SvaraRadera
  2. Nej, jag tror att det var sista. Men googla det för jag är inte säker!

    SvaraRadera