onsdag 20 oktober 2010

Nyvaken

Klockan är nu 06:32. Vaknade vid 05:30 idag då tjejen klev upp för att bege sig till jobbet. Tycker det är riktigt skönt att dra på TV:n och lägga laptopen i knäet och kika igenom allt.
Vad händer idag då? Jag ska runt på stan och kolla om jag hittar rekvisita till nya trollerirutiner. Ska bland annat köpa någon form av plast eller pappskiva. Svårt att förklara men det blir nog bra .o)
Tänkte även köpa den här kniven
Har en ganska rolig rutin på gång som involverar just en platta av något slag, samt en gigantisk kniv. Nu tänker alla trollkarlar att det är en card-stabbingrutin. Men så är EJ fallet :)

Fram tills jag beger mig ut på upptäcktsfärden ska jag jobba vidare med manus och försöka ta tag i några nya ideér.

Ha en fantastisk dag allihopa! GÄÄÄÄSP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar