tisdag 19 oktober 2010

Dagens uppdatering

Har inte hunnit så mycket idag tycker jag. Eller rättare sagt så står trolleriet lite stilla på något sätt. Har kommit till ett dödläge där jag HAR idéer men inte vet hur jag ska lösa dem. I övrigt har jag ätit lite mat, knatat en liten runda med vovven, utfodrat djuren, försökt förklara för katten att vår bordsduk inte bör förtäras, försökt förklara för storkatten att lillkatten inte bör förtäras, skrivit manus, övat trolleri, och pratat med lite jobbkontakter.
En kille ringde och frågade om jag ville åka till Peking och trolla över en helg. Jag var lite småsugen men har nu bestämt mig för att tacka nej. Dealen var att de betalar biljett, boende och utflykter till muren m.m. Känner att det visst vore kul, men det är ju sånt man vill dela med folk. Lite trist att åka ensam. Dessutom är detta i December vilket är artisternas bästa månad att tjäna pengar på julbord.

Pratade just med Nordic Bet också som ville sponsra mig i en tävling i Tallin i December dock...där KUNDE jag inte tacka nej. Kan ju bli massa fina pengar om...eller NÄR...jag vinner ;o)

Nej, nu jäklar ska jag lösa lite problem i trolleriakterna som det jobbas på just nu. Jag börjar med en framtrollning som jag inte är riktigt 100% på...snarare -15% faktiskt.

Hörs! Kom ihåg att krama varandra relativt mycket!

1 kommentar: