måndag 11 oktober 2010

Energi

Ja, jag efterlyser lite energi nu. Vaknade 05:30 i morse då tjejen skulle iväg till jobbet. Jag somnade förmodligen vid ca 01.30. Men jag är sån att när jag är vaken så är jag vaken...tills jag somnar. Hmmm...tror de flesta är så, men ni hajjar vad jag menar ;)
Hittills har jag hunnit med lite jobb via datorn. Funderar på att plocka undan lite här hemma och damsuga lite. Sen blir det dusch och mat. GUD vilken intressant blogg jag har!!!....???
Just det, för er som hängt med om min artikel som jag skickade in till tidningarna så kan jag avslöja att det såklart inte blev någonting. Pseudovetenskap och annat nonsens som medium, tuttar, alternativmedicin, och paradise hotel säljer mycket bättre. Tragiskt nog, och kom ihåg att det är VI som har bestämt att det skall vara så. Inte medierna.
Funderar på att lägga ut artikeln här på bloggen. Men den är lite lång...kanske lägger ut den och länkar till den istället.

Nej, nu är det dags att sätta lite fart! Tjo på er och kom ihåg att kramas relativt mycket denna måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar