måndag 11 oktober 2010

Sjukt ont i ryggen...

Riktigt märkligt...Jag kan få lite ont i ryggen ibland sådär till och från. Inget allvarligt men i ett visst läge när man böjer sig kan det göra lite ont. Brukar hålla i sig i 2 dagar typ. Nu kom det tillbaka och har inte släppt på en vecka. Det kändes dock ganska okej i morse så jag gick ut och gick 3,5km i högt tempo och det kändes hur bra som helst.
När tjejen kom hem från jobbet gjorde det lite ondare. Då bad jag henne trycka lite och greja. Sen la jag mig på rygg på golvet med benen på en puff i ca 40 min. När jag sen reser mig upp för att gå och handla inser jag att jag inte ens kan ta mig till badrummet utan att hålla i allt jag kunde hitta. Jag känner mig som en gammal gubbe. Vi får hoppas att det blir bättre till helgen...

3 kommentarer:

  1. Prova Voltaren tabletterna och åt dem några dagar. Sen tycker jag du ska gå och få massage, känner sååååå väl igen det där!

    SvaraRadera
  2. Du tycker det? Hmmm...ja, det är precis vad flickan säger faktiskt. EXAKT de orden :o)
    Får se hur jag gör faktiskt :o)

    SvaraRadera
  3. Du har en klok flickvän! Du har nog en inflammation och då hjälper det inte hur mycket du än vilar - du behöver tabletter som häver det. Jag har åkt på det några gånger (tunga barn som ska bäras, jobba vid en dator hela dagen etc...) och då är det bara det som hjälper. Massage är A och O för att hålla ryggen i schack!

    SvaraRadera