fredag 8 oktober 2010

Nobelyra? någon?

Har just vaknat och jag ligger återigen och drar mig. Det börjar bli lite av en tradition faktiskt; Det börjar bli lite av en härlig tradition! Ser på TV:n att nobelpriserna ska delas ut idag. Det är tydligen nobelyra, något jag missat totalt. Här i min säng är det mer djuryra kan jag säga. När jag vaknade burrade en hund in sig hos mig så tätt han kunde. En katt lada sig på mina ben och den andra katten på min mage. Det är deras "Godmorgon!".

Idag skall jag iväg till Underbara Barn mässan (Stockholmsmässan) som är ägnad helt åt barn och familjer. Massor av roliga grejer händer. Jag och Cilla & Totte kommer att underhålla. Ska bli sköj!
Jag tänkte så att eftersom mässan heter underbara barn så...lägger jag ut en youtubevideo med just...underbara barn! ;o)

2 kommentarer:

  1. Agnetha Flodström8 oktober 2010 kl. 09:23

    Gud..vad underbart härligt och roligt. Tack för ett fint uppvaknande.Själv har jag min gosiga katt bredvid mitt huvud. Lycka till då idag bland alla goa positiva ungar!!

    SvaraRadera