torsdag 14 oktober 2010

Ryggen bättre!

Riktigt skönt att den börjar återhämta sig nu, min lilla rygg. Ska ta en stadspromenad nu med flickan och hunden och köpa gardiner och lite annat. Det blir helt enkelt ett litet test för att se om ryggen håller för ikväll. Just det, ikväll är det TV-inspelning för ett program på Kanal 5. Det kommer att ske på Magic Bar vilken jag hoppas kommer att ge bra reklam för stället. Jag tänker åka dit för att stötta och bidra med hjälp om det behövs. Jag gissar att det kommer att vara knökat med trollkarlar som vill synas i TV ;o) Där håller jag mig gärna i bakgrunden.
Imorgon drar vi till Lund för årets Magisk Weekend! Ska bli oerhört intressant och roligt! Alla ni som inte kommer att vara där och vill ha rapporter därifrån: Jag kommer att försöka blogga oerhört mycket därifrån både med info och bilder så att även ni kan ta del av det som händer. Tjo på er!

ps. kom ihåg att krama varandra relativt mycket idag! d.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar