söndag 10 oktober 2010

Nyvaken efter djup sömn

Nyvaken och klockan är 12:45...vad håller jag på med?! Fast på en söndag kanske det är helt legitimt att sova så länge? Det blev iaf sent igår på Magic Bar. Riktigt roligt var det dessutom och David Persson och Tom Stone var strålande.
Jag har blivit informerad av flickan att det är "Den stora städardagen" idag. Det roliga är att hon kan säga det med en gnutta bakomliggande entusiasm som liksom stöttar orden när de kommer hur hennes mun. "Den stora städardagen"...? Jag ryser bara av att skriva meningen. Nu är hon ute med hunden och ska gå och ta en tvättid. Ja, det ingår ju att tvätta när man har städardag. Men jag vill först och främst ha frukost, eller lunchfrukost om man säger så. Funderar på falukorv och makaroner. Det är min lilla lyxrätt kan man säga. Love it! Men vi får la se vad det blir :O)

JAAAAAAAAAA!!! Just i detta nuet så kom flickan in från promenaden och informerade om att vi inte fick någon tvättid idag! Lyckliga jag! (Det rimmar....idag och jag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar