måndag 18 oktober 2010

Jaha, men hej och hå...

Nyvaken och klockan är 12:00. Fantastiskt trött och inte alls utvilad känns det som. Igår, i söndags, då magisk weekend var över åkte jag och en annan kille bil till Sthlm. Detta eftersom ingen av oss hade bokat biljetter och av en slump stötta ihop med en vän som behövde få upp en bil till Sthlm. Det passade oss utmärkt så vi körde upp bilen och oss själva till Sthlm helt enkelt.
Magic Weekend var riktigt bra, men det vart ganska sena kvällar och lite sömn så jag är rejält sliten. Det hjälpte ju inte heller att hunden började gny vid 5 i morse så att jag fick knalla ut med honom mitt i min djupa härliga sömn.
Idag blir det trolleri på hög nivå faktiskt. Har några idéer som jag fick i Lund som jag ska experimentera med. Just fan...jag har inte köpt någon parkeringsbiljett till bilen. Måste rusa och göra det nu....suck...
Här kommer en bild jag knåpade ihop i fredags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar