tisdag 28 september 2010

Tricks-o-fixar-dag

Skulle egentligen till revisorn idag, men jag vaknade inte av klockan och hade bara en timme på mig att sammanställa alla papper. Kände att det skulle bli stressigt så jag var tvungen att ringa och avboka. Det får bli imorgon istället.
Har tagit en skön promenad med flickan och hunden i morse. Riktigt härligt väder. Men när jag gick ut vid 08 första rundan så blev jag påmind om varför jag älskar sommaren. Det var riktigt kallt ute. 9 grader fick jag höra någonstans. Det är svårt att föreställa sig kylans inverkan på en när det väl är sommar och man föreställer sig vintern som ganska behaglig ändå. Men icke sa nicke...det är inge roligt med råkyla. Brrrrrrrr-r--r--rrrrr--rrrrr...

Idag är det en tricks-o-fixar-dag. Ska klippa lite filmklipp och greja. Men allting strular. Jag och teknik går oftast inte ihop. Man kan ge mig och 10 pers till ett program. Det fungerar fin-fint för alla utom för mig. Mitt program kraschar eller strular på annat vis. Illa. Men jag ger aldrig upp och det är väl det som är huvudsaken ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar