onsdag 22 september 2010

Just tillbaka från möte

...och jag är riktigt nöjd. Gav ett förslag till 2Entertain men ska inte säga mer än så. De var väldigt intresserade och jag hoppas att de skall fortsätta vara intresserade när projektet börjar ta mer form. Nog om detta :o)

Just nu är jag med andra ord nöjd och glad. Min lilla hund verkar må LITE bättre iaf. Han andas som vanligt men visar ett tydligt obehag av sina sår. Ibland gnyr han till av missnöje, men han verkar nu kunna fokusera på annat också och inte bara ha ont. Kom just på att jag måste gå och hämta ut medicin till honom. Det har jag totalt glömt. Hade lite kvar dock så det är ingen panik.

Skall strax dra och träffa tjejen som slutar jobba. Vi skall ses i stan och leta doppresent. Jag är verkligen värdelös på presenter, men tjejen hade en idé. Vad ska man köpa till ett barn egentligen?! En sked lär de ju inte ha sådär jättenytta av när de blir äldre om man säger så. Nej, jag är mycket för användbara presenter som faktiskt kan nyttjas på något vänster. Låter som pengar när jag tänker efter...Men det ska bebisen redan få så...Vi får se vad det blir :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar