fredag 24 september 2010

Jäklar vad duktig jag är...

Har precis tillbringat en massa tid med att diska, damsuga och städa. Nu blir det ju inte sådär FANTASTISKT resultat eftersom jag är kille. Eller ja, det var ju orättvis mot killarna, men ni hajjar vad jag menar. Jag är värdelös på att städa om jag säger så. Jag blir så fascinerad när kvinnor ska städa. Tjoff säger det bara så ser allt sådär perfekt ut. Jag fattar inte hur man ska göra alls. Kvinnor är överlägsna i design och ordningssinnet generellt sett. Men jag försöker iaf, det är väl det viktiga.
Snart ska jag spåna lite på en ny trollerirutin jag kommit på. Hoppas på att komma på något roligt. Vi får se helt enkelt.

Riktigt jobbat att vara inne idag, då de tejpat igenom våra fönster TOTALT nu och det kommer inte in en uns luft. Det är 25 grader här inne nu. Drygt och svettigt. Sen har jag en kattunge som envisas med att sova i en kruka också, så när man damsuger upp jord och vänder sig om för att göra annat, så upptäcker man när man återigen vänder sig om att det är ännu mer jord på golvet. Och bredvid krukan sitter en TVÄROSKYLDIG katt som inte har gjort nåååååågonting...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar