torsdag 30 september 2010

Icke-produktiv dag

Idag är jag lite stolt och lite skamsen samtidigt. Jag har inte gjort någonting idag. Inget nyttigt rent jobbmässigt iaf. Har dock massor av grejer jag SKULLE göra. Det jag är stolt över är att jag verkar ha kommit igång med träningen just idag. Jag tog en powerwalk med hunden på 3,5 km imorse. Inte långt, jag vet, men det är ju det som är så bra i början. Att inte chockstarta så att man blir skrämd. Det gäller att vara nöjd med det lilla och inse att det faktiskt är fan så mkt bättre att gå 3,5 km i rask takt än att sitta hemma och tänka på att promenera en mil. Gud vad bra sagt förresten! Tack, Daniel. Varsågod, Daniel.

Nu ska jag bort och möta tjejen vid Odenplan och köpa kattsand. Låter inte roligt eller hur? Nej, men det roliga är att vi direkt efteråt drar till Birkastans Pizzeria och äter en stor pizza. JAG VEEEEEEEET...det är inte förenat med träning, men som sagt, jag vill inte chockstarta ;o) Bättre att äta pizza efter 3,5 km power walk än att äta pizza efter att ha suttit i soffan och funderat på att gå en mils power walk. Jag borde få nobelpris ju! Gott jobbat, Daniel. Sluta, Daniel! Okej...förlåt, Daniel.

Nu drar jag helt enkelt!

Förresten!!! Kom ihåg att krama varandra relativt mycket nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar