måndag 20 september 2010

Lugn dag idag...

Har inte gjort så mycket idag faktiskt. Mest slappat och jobbat med datorn typ. Imorgon skall jag upp tidigt. Min hund skall opereras och min katt skall vaccineras. Och tjejen ska på anställningsintervju så nu får ni banne mig hålla tummarna! ;)

Blir nog en tidig kväll ikväll. Ska strax bädda ut och bara ligga och njuta av något roligt på TV:n helt enkelt. Tittar just nu på Det Okända och det är verkligen roligt att människor på riktigt tror på detta nonsens. Men det är klart, det okända ÄR ju fascinerande. Eller rättare sagt, TANKEN på det okända. Några evidens för att något övernaturligt skulle existera finns ju inte...tyvärr.

Jaja, nu skall jag ta en runda med vovven, som för övrigt fastar inför operationen från och med nu. Stackaren! :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar