onsdag 22 september 2010

Men vilken dryg natt....

Jag tror klockan var 21:00 när vi gick och la oss. TV:n stod såklart på men vi kröp iaf under täcket vid den tiden. Stackars Kalle var lite groggy efter som operation och låg och gnydde. Jag tror att han hade väldigt ont. Ibland tjöt han rakt ut ganska högt. Min flickvän skulle upp vid 05 och behövde sova, men kunde knappt det eftersom jag for upp och ner för att se efter hunden. KAN bara inte slappna av när man vet att någon har ont helt enkelt. Ja, och så fortgick det i stort sett hela natten. Vet inte om jag nickade till några gånger men annars tror jag inte hunden blev lugn förrän vid 04-tiden. Vaknade nu vid 07 av att han gnydde...
Ja, så nu har jag gett honom en värktablett och en massa god mat. Han har fått kuta av sig på en promenad och ligger nu här bredvid mig i sängen. Tänker inte bädda ihop bäddsoffan idag. Nej, han får helt enkelt ha den till sitt förfogande att utkämpa sina smärtor i. Såret ser ut att ha svullnat ner LITE just nu och jag tycker mig kunna se att läkningen redan gjort ett litet jobb iaf.

Nu ska jag sätta mig och skriva ner lite idéer jag har och bearbeta dem.

Just det...Vid 12:30 har jag ett möte med ett enormt stort företag. Hoppas på ett bra samarbeta med dem då det går från klarhet till klarhet.
När jag ändå är inne på ämnet så bokas jag från och med för några dagar sedan hos www.lindau.se
Sååå...in och kika :o)

Må nu väl mina vänner och kom ihåg att krama varandra relativt mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar